top of page
Vilkår og betingelser

1. Innledning

Disse salgsbetingelsene gjelder for kjøp av varer fra JSG Norge AS (org.nr. 931 366 572) via senko.no.

Avtalen gjelder for forbrukerkjøp i Norge.

2. Avtaleinngåelse

En kjøpsavtale er bindende når du mottar ordrebekreftelse fra oss per e-post. Kontakt oss straks dersom noe er feil.

3. Produktinformasjon

Vi jobber for å gi nøyaktig og oppdatert produktinformasjon. Vi tar forbehold om eventuelle skrive- og prisfeil.

4. Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (mva). Fraktkostnader vises tydelig før kjøpet fullføres.

5. Betaling

Betaling skjer umiddelbart ved bestilling.
Vi tilbyr følgende betalingsmetoder:

  • Vipps

  • Stripe (Visa, MasterCard, Amex)

  • Klarna

Du mottar kvittering og ordrebekreftelse på e-post etter gjennomført betaling.

6. Levering

Vi sender normalt varene dine innen 2–5 virkedager.
Levering skjer med Posten eller Bring, og tar vanligvis 1–4 virkedager.
Total leveringstid: 3–9 virkedager.
Dersom leveringen tar mer enn 30 dager, kan du heve kjøpet.

7. Risikoen for varen

Risikoen går over på deg når varen er levert til deg eller hentet av en tredjepart på dine vegne.

8. Angrerett

Du har 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven.
Fristen gjelder fra dagen etter du mottar varen.

Du må gi oss beskjed skriftlig, f.eks. via e-post: support@senko.no.
Du betaler selv returfrakten og er ansvarlig for at varen returneres i samme stand.

Unntak fra angrerett gjelder for:

  • Tjenester som er levert med ditt samtykke før fristens utløp

  • Hygieneprodukter med brutt forsegling

  • Varer som raskt forringes

Angreskjema finner du her: [legg inn lenke]

9. Undersøkelsesplikt

Ved mottak må du kontrollere varen.
Oppdager du skade eller feil, kontakt oss umiddelbart.

10. Mangel ved varen – reklamasjon

Du kan reklamere på feil eller mangler i opptil:

  • 2 år for vanlige varer

Du må melde fra innen rimelig tid – senest 2 måneder regnes alltid som innenfor.

Kontakt: support@senko.no
Oppgi ordrenummer, beskrivelse og gjerne bilde. Vi dekker frakt ved godkjent reklamasjon.

11. Forsinkelse og manglende levering

Dersom varen ikke leveres som avtalt, kan du:

  • Kreve ny levering

  • Heve kjøpet ved vesentlig forsinkelse

  • Holde tilbake betaling

  • Kreve refusjon

12. Personopplysninger

Vi behandler dine personopplysninger i tråd med GDPR.
Se vår personvernerklæring: [legg inn lenke]

13. Endringer i vilkår

Vi forbeholder oss retten til å oppdatere vilkårene. Gjelder kun fremover i tid og publiseres alltid på senko.no.

14. Konfliktløsning

Ved uenighet, kontakt oss først.
Får vi ikke løst saken, kan du klage til:

Forbrukertilsynet
www.forbrukertilsynet.no 

 

https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/standard-salgsbetingelser-for-forbrukerkjop-av-varer-over-internett

 

eller

Forbrukerrådet
www.forbrukerradet.no

Du kan også bruke EU-kommisjonens klageportal:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

Kontaktinformasjon

JSG Norge AS
Adresse: Nygata 16B, 7014 Trondheim
E-post: support@senko.no
Org.nr: 931 366 572

bottom of page